شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با هدف ارتباط موثر و جذب مخاطبان برای نهادینه کردن مفاهیم صرفهجویی و مصرف بهینه سوخت با اجرای طرح جامعی با نام “بهین سوخت” اقدام به استقرار اتوبوسی برای اطلاع رسانی در فضای باز جلوی درب سالن ۳۵ کرده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، تدوین و گردآوری راهکارها و پیشنهادهای سازنده، راهاندازی باشگاه حامیان و همیاران مدیریت مصرف سوخت، طراحی و اجرای اتوبوس ویژه دبیرخانه حامیان مدیریت مصرف سوخت، برپایی کارگاههای هم اندیشی و نشست های تخصصی و … از جمله بخشهای اصلی طرح “بهین سوخت” است.
نماد جدید مدیریت مصرف سوخت
شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی همچنین در حاشیه این نمایشگاه با هدف ارتباط موثر و جذب مخاطبان کودک و نوجوان جهت نهادینه کردن مفاهیم اولیه صرفه جویی، مصرف بهینه سوخت و منابع انرژی اقدام به طراحی شخصیتی کارتونی کرده است که دبیرخانه حامیان و همیاران مدیریت مصرف سوخت در نظر دارد “انتخاب نام” این عروسک را به مسابقه عمومی بگذارد.
از این رو مخاطبان می توانند “نام های پیشنهادی” خود را از طریق سایت hamisookht.ir اعلام کنند که به بهترین و کاملترین نام که با اهداف طرح همخوانی بیشتری داشته باشد، جوایز ارزنده ای اهدا می شود.
در حال حاضر شخصیت کارتونی و نماد جدید مدیریت مصرف سوخت در بیست و هفتمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با نام”باکی” در بین حاضران در نمایشگاه معروف است و در راستای طرح جامع “بهین سوخت” طراحی شده است.
دسته بندی ها
خبر و اطلاعیه
-
مدیریت مصرف سوخت از نگاه نشریه کارکنان صنعت نفت، مشعل
1402/03/07 -
بهینهسازی مصرف سوخت، ضرورتی فراموششده
1402/03/03 -
آخرین روز از نمایشگاه نفت و دورهمی کارکنان شرکت ملی پخش در غرفه بهین سوخت
1402/03/02 -
معرفی طرح کارت سوخت مغناطیسی در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت
1402/02/30 -
نشست فرهنگسازی و اطلاعرسانی مصرف بهینه سوخت برگزار شد
1402/02/30